marleentheuns.reismee.nl

Eerste weken in the land of Aussie!

G’day mates!

De eerste 3 weken van mijn Australische avontuur zitten er bijna op en ik begin eindelijk een beetje te wennen aan het links rijden, non stop zonnebrand opsmeren, en dode kangaroos langs de weg zien liggen.

Ik ben terecht gekomen bij een gezin van 4 met 2 kinderen. Een jongen van 7, Henri. En een meisje van 6, Madeleine. Ik woon in een soort woonboerderij in Thornlands, dat is een klein plaatsje ongeveer een half uur van Brisbane af.

Momenteel hebben ze alleen nog kippen in de tuin die worden bewaakt door hond Marshall omdat er hier veel vossen zijn. Marshall mag alleen niet zelf in het kippenhok komen omdat hij de kippen anders zelf opeet (ja, echt. Ze hadden eerst 12 kippen en nu 8)

Vanaf december komen er ook geiten, eenden en alpacas. Foto’s volgen! Ben zelf ook erg benieuwd.

Binnenkort vertel ik meer over hoe mijn dag eruit ziet en wat ik doe als ik vrij ben.

X

Marleen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!